logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

701 هکتار از زمین‌ شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری است/ شهرک صنعتی سلطانیه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

701-هکتار-از-زمین‌-شهرک‌های-صنعتی-آماده-واگذاری-است-شهرک-صنعتی-سلطانیه-تا-پایان-امسال-به-بهره‌برداری-می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: براساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده بهره‌برداری از شهرک صنعتی سلطانیه از برنامه‌های امسال شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.

به گزارش موج رسا; امیرحمید‌نیا در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه توانمندی‌های استان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از شهرک صنعتی سلطانیه افزود: تا پایان امسال در تلاش هستیم این شهرک نیز به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از شرک آی‌تی و برق و الکترونیک افزود: فاز نخست این شهرک از مجموع 100 هکتار 40 هکتار بوده و زمین‌های آن آماده واگذاری است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نزدیک به 3 هزار هکتار زمین صنعتی در اختیار داریم ابراز کرد: از این میزان حدود یک هزار و 437 هکتار آن قابل واگذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه از یک هزار و437 هتکار زمین قابل واگذاری 737 هکتار در قالب یک هزار و 500 قرارداد واگذار شده است افزود: از این تعداد قرار 785 قرار داد به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: سرمایه گذاری این تعداد واحد برای 17 هزار نفر در فرصت شغلی ایجاد شده است.

در این مراسم تابلو فرش با نقشه برند زنجان رونمایی شد

فیروزه حاج‌علی‌اکبری عامل توسعه خوشه فرش استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود سه سال خوشه فرش در اسان زنجان مطرح است افزود: تشکیل خوشه فرش به منظور شناسایی حلقه‌های مفقوده و حل مشکلات حوزه فرش انجام شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوشه فرش در استان زنجان تشکیل شده و این خوشه تمام تلاش خود در بحث برند سازی فرش زنجان را انجام می‌دهد.

عامل توسعه خوشه فرش استان زنجان با اشاره به طرح نقشه فرش مخصوص زنجان گفت: در این طرح المان‌های زنجان مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: المانهای زنجان در بخش‌های این فرش نهادینه شده و زنجان از طریق این نقشه برای دیگران شناسانده می‌شود.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه استان زنجان دارای پتانسل‌های بالایی در حوزه فرش دارد افزود: در مدت سه سال گذشته اقدامات خوبی برای رونق و توسعه فرش در استان زنجان انجام شده است.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر